Referenciák
Mái Attila
író
Baranyi - Balla Bernadett
Termelési Projekt Menedzser
Dr. Luda Szilvia
Környezetgazdász
Szabó Edina
kommunikációs szakértő, Hellinger terápia vezető
Tamással az együttműködés összetéveszthetetlenül impulzív volt, annak ösztönző és előrelendítő értelmében. Kérdezett és hallgatott engem rendíthetetlenül. Kikapott a komfortzónámból, látott és láttatott önismereti utamon, amely külső és belső tapasztalásokkal, valamint számos élményszerű felismeréssel gazdagodott. Örülök, hogy mertem segítséget kérni, felejthetetlen a közös munkánk. Hálás vagyok érte!
És köszönöm jól vagyok, irányba egy különleges úton, ami az életem.
Hegedűs Csaba
Speciál Padló Kft. alapítója
Túróczy András
üzleti tanácsadó, projekt menedzser
Amikor a „jó oszt kész” megtelik tartalommal, érzésekkel, majd megvilágosodik, mennyire vagyok – voltam gyarló, és láttam másképp azt, ami addig evidens volt. Láttam magam, tökéletes életet élő mindent jól irányító embernek, akiről kiderül egy-egy alkalom után, hogy vak és érzéketlen, elemző és nem élő, kereső s valamit találó, de helyét mégsem lelő emberként.
Mert amit találtam, az a magam mércéje szerinti megélés, ami simán lehet torz, csak ezt nem is feltételeztem, mert ugye Én tökéletes vagyok. Ha-ha-ha állna itt egy képregényben...
Mert ahogy kint történik, bent érződik. Amire Nélküle nem jöttem volna rá. Ahogy egy olimipiai bajnoknak is van külső segítsége – rálátása magára, edző által. Így segít eligazodni Tamás a saját tervünkben, célunkban, elakadásunkban. Vajon a bajnokok miért nem egyedül készülnek!? Pont ebben segít, hogy ha kellően fáj már, és te megoldod magad, akkor rájöjj: kell segítség. Segíts hát magadon. Nekem bejött.
Adolf-Besnyő Gyöngyvér
az Imagen Communication alapítója
Varga István
a Business Flow alapítója
Sipos Csaba
Vezető tanácsadó / Grantis Hungary Zrt.
Az emberi kapcsolataim minősége javult, például problémás helyzetekben segít a gyakorlat, hogy megtanultam magam elé képzelni a problémát és kívülről szemlélni. Így nem viszem magammal tovább az érzést és nem rontja tovább a napomat. 9800 tárgyaláson vagyok túl és ennek ellenére mégis tudatosan és folyamatosan fejlesztem a tárgyalási technikáim, amelyekhez további eszközöket is kaptam. Például már tudatosan odafigyelek arra is, hogy a találkozóim után az ügyfeleim mosolyogva távozzanak. Több figyelmet tudok fordítani a valódi értékekre: az ügyfélre és a stratégiájára.
Bánki Orsolya
Head of QA at Magyar Telekom IT Delivery & QA Centre
A kapcsolat@csontostamaspeter.hu email címre kérlek, írd meg neved, foglalkozásod, és néhány mondatban, hogy miért kapcsolódnál. A következő munkanap végéig törekszem válaszolni leveledre.